Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Προκλητικές δηλώσεις Πάγκαλου: Είμαι υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας


Προκλητικές δηλώσεις Πάγκαλου: Είμαι υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος για μια ακόμα φορά προκαλεί αντιδράσεις με τις δηλώσεις του, αυτή τη φορά στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1.
Όπως είπε και στο απόσπασμα που παρουσιάστηκε στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του MEGA, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης δεν δίστασε να πει ότι δεν διαφωνεί με την απώλεια της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας!
''Είναι μεγάλο πρόβλημα για τους συμπολίτες μου'', είπε, ''εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την εθνική κυριαρχία του (souveraineté). Πάντα ήμουν''.
Δήλωσε μάλιστα ''Ευρωπαίος'' και υπέρ του φεντεραλισμού,  δηλαδή της πολιτικής θεωρίας που υποστηρίζει την ομοσπονδιοποίηση της πολιτικής και της κοινωνικής οργάνωσης μιας χώρας.
Ακούστε τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της χώρας μας:
mediagate