Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΓΑΠ… ΑΝΕΚΔΟΤΑ!


Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας ας διαβάσουμε επίκαιρα ανέκδοτα για το Γιωργάκη! 1)Ο Γιωργάκης μπαίνει σε ένα κατάστημα:
- «Γεια σας, έχετε σημαίες», ρωτάει την υπάλληλο.
- «Βεβαίως, Πρόεδρε, στο κατάστημά μας έχουμε ότι σημαία θέλετε.»
- «Μια ελληνική σημαία θα ήθελα. Σε τι χρώμα βγαίνει;»
- «Μα φυσικά σε γαλάζιο και άσπρο!»
- «Ωραία, δώστε μου τότε μια άσπρη!»

2)1)Ο Γιωργάκης μπαίνει σε ένα κατάστημα:
- «Γεια σας, έχετε σημαίες», ρωτάει την υπάλληλο.
- «Βεβαίως, Πρόεδρε, στο κατάστημά μας έχουμε ότι σημαία θέλετε.»
- «Μια ελληνική σημαία θα ήθελα. Σε τι χρώμα βγαίνει;»
- «Μα φυσικά σε γαλάζιο και άσπρο!»
- «Ωραία, δώστε μου τότε μια άσπρη!»

3))Ο Γιωργάκης και ο Πάγκαλος περπατούν κάτω από ένα δέντρο.
Σε μια στιγμή, πέφτουν πάνω στο κεφάλι του Γιώργου κουτσουλιές από τα πουλιά του δέντρου.
Ρωτάει αμέσως το Πάγκαλο:
- Ρε χοντρέ, τι έχω στο κεφάλι μου;
- «Σκατά», του απαντά αυτός.
- Όχι ΜΕΣΑ, ΕΠΑΝΩ στο κεφάλι τι έχω;

4)Εξηγεί το πρόβλημά του ο Γιωργάκης στην τεχνική υποστήριξη:
- Προσπαθώ να γράψω το password μου, και δεν γίνεται! Το πληκτρολόγιο γράφει μόνο αστεράκια!!!
- Α, μην ανησυχείτε κύριε Πρόεδρε, αυτό γίνεται για την δική σας προστασία. Έτσι ώστε στην περίπτωση που κάποιος βρίσκεται από πίσω σας, όταν γράφετε το password σας, να μην το δει.
- Ναι, λέει ο Γιωργάκης, αλλά το πληκτρολόγιο γράφει αστεράκια ακόμα και αν δεν είναι κανένας πίσω μου.

5))Ο Ανδρέας Παπανδρέου λίγο πριν πεθάνει καλεί το γιο του Γιώργο στο κρεβάτι του πόνου και του λέει:
«Αγόρι μου, θέλω να μου υποσχεθείς πως μια μέρα θα κυβερνήσεις αυτή τη χώρα.»
«Μα πατέρα, νόμιζα ότι μετά από όλα αυτά που πέρασες, τη μισείς αυτή τη χώρα.»
Και ο Ανδρέας βγάζοντας την τελευταία του ανάσα απαντάει:
«Ναι, τη μισώ!»

ΕΕΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΗΜ(Ι)ΟΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΓΑΠ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕ- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ, ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ... ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.. ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ... ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ;

Και ένα για το τέλος...
Πως λέγεται η νέα κυβέρνηση ΠΑΠΑνδρέου - ΣαμαΡΑ ; ΠΑΠΑ-ΡΑ, γ αυτο επέλεξαν ότι πιο κοντινό σε επίθετο βρηκαν ...