Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Λίγη τσίπα, λίγη ανθρωπιά παρακαλώ;

Λίγη τσίπα, λίγη ανθρωπιά παρακαλώ;Μαζέψαμε με το ζόρι 100 ευρώ και αγοράσαμε σόμπα πετρελαίου για να ζεστάνουμε το σπίτι όπου μένουμε μαζί με τα 5 παιδιά μας, απο 16 – 2 ετών. Εγω είμαι χρόνια άνεργος και ζούμε με διάφορα μικροθελήματα – μικροεπισκευές που κανω εγω και όταν φωνάζουν τη γυναίκα μου για καθαρισμούς σπιτιών. Ολα μας τα έσοδα δεν περνάνε τα 400 ευρώ και μετά βίας δεν πεινάμε. Πήραμε λοιπόν αυτή την σόμπα να μαγειρεύουμε κι όλας. Όμως όταν πήγα στο βενζινάδικο με το μπετόνι να πάρω πετρέλαιο, δεν μου έδωσαν, γιατί λέει ότι δίνουν ΜΟΝΟ πάνω απο 200 λίτρα θερμάνσεως. Αυτό ισχύει σε ΟΛΑ τα βενζινάδικα. Υπάρχει κάποιος να μας τι πει κάνουμε τώρα; Έχουμε σόμπα αλλά ΔΕΝ έχουμε πετρέλαιο. Θα παγώσουμε ΟΛΟΙ μαζί;

Δημήτρης Θ…. Παιανία στο Σκεφτόμαστε Ελληνικά
tsantiri